חיות בר וכפרי ספא בסרי לנקה - 08 יום - 7 לילות

תרבות ומסורות בארץ האושר

שינוי הנוף והאותנטיות מובטחים בסרי לנקה, מדינה זו שלקוחותינו מכנים “ארץ האושר”.
האי חי עם המסורות החילוניות שלו שלפעמים מפתיעות ומדהימות, אבל מעצבות את הזהות של המדינה, ושל האנשים האלה כל כך מסבירי פניםואנחנו נהנים במהירות לגלות את היעד הזה עם הקסם הבלתי מוגדר והאופי החזק שלו. מבט על התרבות, המנהגים והמנהגים שיש לכבד על מנת לחוות את הקסם של טיול בסרי לנקה.
אבל, כמו בכל אופוס, נתחיל את הביקור שלנו בסרי לנקה בווידיאו :
התרבות והמטבח של סרי לנקה

סרי לנקה היא מדינה עשירה מאוד מבחינה תרבותית. באמצעות מעגלים המשלבים את ערי הדגל שלה, המבקרים יכולים לטבול את עצמם בצורה הטובה ביותר בתרבות יוצאת דופן זו.
סרי לנקה היא חברה רב תרבותית, ותושביה סובלניים מאוד כלפי הסרבול הבלתי רצוני של עולים חדשים שעדיין אינם מכירים את המסורות המקומיות בקצות אצבעותיהם.
עם זאת, יש לכבד כמה כללים פשוטים, כגון תמיד להישאר לבוש כראוי או לתת או לקבל ביד ימין. במדינה זו, אין זה מפתיע למצוא מידה אינטנסיבית מאוד של פעילות, הן ברמה התרבותית והן באירועים חגיגיים.
שיא עונת התיירות חופף לאירועים חשובים, כמו פסטיבל גאלה ספרותי המפגיש סופרים אסיאתיים ואירופאים במשך חמישה ימים, במהלך המחצית השנייה של ינואר, אירוע יוצא דופן שאנו ממליצים עליו בחום!

EXABYP שדות תה באזור ההר בנווארה אליה, סרי לנקה

מפורסם מאוד, אירוע זה מושך שמות גדולים בספרות מכל רחבי העולם.

אורז וקארי הם המאכל הלאומי של המדינה. זהו מתכון חריף במיוחד שמוצג תמיד על שולחן סרי לנקה בליווי כמה מנות קטנות. האחרונים, שנרקחים באהבה ובתשוקה, מתובלים ב”סמבול” (קוקוס מגורר ומתובל), “פאפאדאמס” (עוגות) וצ’אטני (ריבות פירות חריפות). המשקה הלאומי הוא כמובן תה. הוא שיכור חזק מאוד, מתוק מאוד, עם או בלי חלב. ותאמינו לנו, תה סרי לנקי הוא בלתי נשכח, טעם שאין דומה לו!!

מסורות בסרי לנקה

מסורות סרי לנקה סובבות סביב שתי דתות דומיננטיות, הינדואיזם ובודהיזם. גם הקתוליות והאיסלאם נוכחים שם.
תושבי סרי לנקה דוגלים בסובלנות ואין זה נדיר לראות את ארבע הדתות הללו מאוחדות באותו אתר עלייה לרגל. במדינה זו הממוקמת בלב אסיה, נהוג לבקר במקדשים, יהיו אשר יהיו, בראש וברגליים. אפילו המבקרים חייבים לציית.
המסורת היא לקנות פרחים בכניסה למקדשים כדי להכין מנחות.
Wildlife and Village Safaris in Sri Lanka - 08 Day – 7 nights
ספארי חיות בר וכפר בסרי לנקה – 8 ימים ו7 לילות
עבור תושבי סרי לנקה, דמות הבודהה היא קדושה. לכן אסור לצלם תמונה של דמות בודהא. אותו הדבר לגבי נזירים בודהיסטים, כבדו אותם!!
אוכל בסרי לנקה
עם מטבח של אלף צבעים, ריח מעודן וטעמים אקזוטיים, סרי לנקה באמת יש משהו להדהים את בלוטות הטעם של המבקרים שלה.
במהלך הטיול הבא שלכם לאי מרהיב זה, תוכלו לטעום את ההתמחויות המקוריות והעסיסיות שלו. חגגו את גדולתה של הגסטרונומיה הסרי לנקית באמצעות המנות העשירות בעשבי תיבול ותבלינים ארומטיים, וטעמו. סרי לנקה, אנחנו באים לשם בשביל הנופים שלה, ואנחנו חוזרים בשביל הגסטרונומיה שלה!!
התענוגות הקולינריים של סרי לנקה

סרי לנקים מעדיפים תבלינים כגון קארי, אורז וקוקוס במתכונים שלהם. תוכלו למצוא מרכיבים אלה לעתים קרובות למדי התמחויות קולינריות הפופולריות ביותר של האי האושר.
הכינו את בלוטות הטעם שלכם לפסטיבל של טעמים אקזוטיים וצבעים מפתים.
סרי לנקה - 8 ימים/7 לילות
סרי לנקה – 8 ימים/7 לילות

בלי יותר מדי הפתעות, המנה שהסרי לנקים הכי אוהבים היא “אורז וקארי” המפורסמת. אתה יכול להוסיף כמה ירקות, דגים או בשר המומחיות הטעימה הזאת.
הסמל השני של הגסטרונומיה של סרי לנקה מאויר על ידי “Biryani”. שוב חריף מאוד, מתכון זה מבוסס על אורז, עשבי תיבול, בשר וביצה קשה. תענוג צרוף, תענוג בלתי נשכח!!

מלבד שתי המנות הסמליות הללו, הסרי לנקים אוכלים הרבה “קציצות”. לפעמים אוכלים אותם כחטיף או כליווי למנות עיקריות, גם פריטות הירקות או העדשים האלה חריפות מאוד.
משקאות עם טעם ייחודי
כפי שהבנתם, הסרי לנקים מדגישים את המקוריות הקולינרית שלהם, אפילו במשקאות שלהם.
תה ציילון הפך את האי למפורסם עם טודי, משקה אלכוהולי העשוי מפריחת הקוקוס.
לסיום האופוס השלישי הזה, ומכיוון שמדובר בתרבות, דעו שהסרי לנקים הם אנשים מנומסים מאוד, ובשהותכם הבאה אנו מזמינים אתכם ללמוד כמה מילים מאוצר המילים המקומי.

ברכות ופוליטנים

שלום – Aayu-boan
להתראות – אבי-בואן
בתיאבון – Oyaagae ahaara vaela rasavaindainana
רוצים לדעת עוד על “ארץ האושר”?
הישארו מעודכנים, נחזור בקרוב

כתיבת תגובה

הערה: הערות באתר משקפות את דעותיהם של מחבריהם, ולאו דווקא את השקפותיו של פורטל האינטרנט bookyourtravel. הנכם מתבקשים להימנע מעלבונות, קללות והבעה וולגרית. אנו שומרים לעצמנו את הזכות למחוק כל הערה ללא הודעה והסברים.

כתובת האימייל שלך לא תפורסם. השדות הנדרשים חתומים עם *