תנאים והגבלות שותפים

קבלת תנאים

הסכם זה מציג את התנאים וההגבלות, שנחתמו ביניכם "השותף" והאתר https://www.moretravelforyou.com/ המסדירים את השתתפותו של השותף בתוכנית השותפים More Travel For You המאפשרת לשותף להרוויח עמלות על מכירת מוצרים המוצעים על ידי האתר https://www.moretravelforyou.com/ באמצעות קישורים בהם משתמש השותף בהתאם לתנאי תכנית השותפים More Travel For You. השותף מודה בקבלת הסכמתם לתנאי שימוש כללים אלה על ידי השתתפות בתוכנית "נסיעות נוספות עבורכם", ועל ידי השלמת כתובת קבלת התשלום של PayPal עבור שליחת עמלות.

שינוי התנאים הכלליים לשימוש

האתר https://www.moretravelforyou.com/ שומר לעצמו את הזכות, לפי שיקול דעתו הבלעדי, לשנות, לשנות או לשנות את תנאי השימוש הכלליים הללו בכל עת. על השותף לבדוק את תנאי השירות הללו לאורך זמן בכדי להישאר מעודכן בכל שינוי בתוכנית השותפים More Travel For You ועליו לעמוד בדרישות התוכנית "More Travel For You". התנאים החוזיים ששונו ייחשבו כמאושרים אם השותף אינו מממש את זכות הפסקתו.

הֶסכֵּם

האתר https://www.moretravelforyou.com/ שומר לעצמו את הזכות לסרב לכל חברות מבלי שיהיה צורך להצדיק בשום צורה את תנאי הסירוב הזה. בפרט, אתרים המשלבים תמונות או טקסטים בעלי אופי פורנוגרפי, אלים, ארוטי, פדופילי, דתי, פוליטי או גזעני, ועלולים להפר זכויות של צדדים שלישיים, יסורבו.

השותף מסכים שלא להשתמש בכלי הקידום הבאים:

רכישת מילות מפתח: כל ביטוי הנוגע ליותר נסיעות בשבילך ונגזרותיהם, כולל שגיאות הקלדה. רכישת שמות דומיינים המוקדשים לקידום מוצרים ספציפיים לאתר https://www.moretravelforyou.com/ ובכלל, כל הטכניקות הנוגעות לספאם או פישינג, תקשורת לא רצויה, כל פעולה לא הוגנת או כל פעולה העלולה לפגוע בטטפס: //www.moretravelforyou.com/.

לאחר ההרשמה לתוכנית השותפים More Travel For You, השותף יהיה מורשה להשתמש בקישורים לאתר המקושר ויהיה מורשה לקבל תשלומי עמלה בגין מכירת מוצרים המוצעים על ידי האתר https://www.moretravelforyou.com/ כאשר משתמשי הקצה יירשמו כמשלמים לאחר הרכישה דרך הקישורים שהציב השותף

חובות הנכסים

השותף מודה באחריותו הבלעדית לקיום נכון של אתרי האינטרנט המשמשים להצבת הקישורים לכל החוקים, הכללים והתקנות הרלוונטיים, כולל חוקי זכויות היוצרים, ומסכים כי הם רשאים להשתמש רק בקישורי שותפים באתרים שבבעלותו.
אם השותף הוא אדם טבעי, הוא מצהיר ומבטיח שהוא בן 18 לפחות.

השותף לא יגיש עסקאות כוזבות.

אסור לשותף לקדם את מוצרי האתר https://www.moretravelforyou.com/ באמצעות דואר זבל או דוא"ל מסחרי לא רצוי.
אין לסבול את השימוש וההעברה של תוכנות פרסום / תוכנות זדוניות / ריגול או כל קוד אחר בעל אופי הרסני או משבש כדי לקדם את מוצרי האתר https://www.moretravelforyou.com/ או כדי למנוע מאדם להשתמש באתר המקושר. .
שותפים עצמאיים אינם רשאים להשתמש בקישורי שותפים משלהם לרכישות שלהם.

חובות על נסיעות נוספות בשבילך

האתר https://www.moretravelforyou.com/ מתחייב לבצע תשלומים לשותפים של תוכנית השותפים More Travel For You בהתאם לתנאי השימוש הכלליים הללו.

מגבלות על נסיעות נוספות לאחריות שלך

האתר https://www.moretravelforyou.com/ אינו יכול להיות אחראי לכל נזק שנגרם על ידי וירוסים או רכיבים בשירות, בתוכנת השותף ו / או באתר השותף. האתר https://www.moretravelforyou.com/ לא יישא באחריות לכל שגיאה ביישום הקישורים שהשותף מציב באתרים או לתפקוד הספציפי של קישורים אלה.

משך וסיום

תנאי שימוש כלליים אלה ייכנסו לתוקף עם רישום וקבלת השותף כשותף לאתר https://www.moretravelforyou.com/ ויישארו בתוקף עד לסיומם.

לשני הצדדים הזכות לסיים הסכם זה בתוקף מיידי בכל עת. על השותף להפסיק להשתמש בשירות מיד עם סיום ההסכם ולהסיר את כל הקישורים לאתרים מקושרים ששילבה שילבה.

הפרה של תנאי שימוש כלליים אלה עלולה, על פי שיקול דעתו הבלעדי של האתר, להביא לסיום השתתפותו של השותף בתוכנית השותפים More Travel For You.

שָׂכָר

השותף יקבל עמלה שגובהה יוגדר במעלה הזרם ובהתאם לאתר https://www.moretravelforyou.com/. הסכום לא יכול לעלות על עמלה של 10% על מחיר המכירה הסופי של כל עסקה תקפה (לאחר ניכוי כל ההנחות שהוחלו, לא כולל מע"מ) באמצעות האתר המקושר.

התשלומים מובטחים מדי חודש, אך https://www.moretravelforyou.com/ שומרת לעצמה את הזכות לבצע תשלומי עמלה שבועיים.
עמלות ישולמו רק לאחר קבלת מלוא הסכום של המוצר. עבור כל מכירה שתתבצע בין ה -1 ל -15 בחודש, העמלות ישולמו לא יאוחר מה -15 לחודש שלאחר מכן, עם קבלת החשבונית או הקבלה שלך.

עסקה נחשבת תקפה כאשר מבקר שהופנה על ידי השותף מסיים תשלום בהתאם להוראות התשלום שלהם, אינו מבטל את הזמנתו ואינו מבקש החזר כספי במסגרת מדיניות ההחזרים בתוך 30-35 יום ממועד העסקה. תאריך העסקה הוא התאריך בו אישרה More Travel For You שקיבלה תשלום עבור הזמנת הלקוח.

ניתן לשנות את שיעור העמלה על ידי האתר https://www.moretravelforyou.com/ עם הודעה של 10 ימים החל מהיום ה -11 (או במועד מאוחר יותר אם הדבר מצוין על ידי האתר https: // www. moretravelforyou.com/).

הוועדה עשויה להיות שונה בקמפיינים מיוחדים לשותפים.

העמלות על מבצעים בלעדיים יהיו 10%.

העמלות לאירועי ספורט יהיו 5-7%, תלוי במרווח הנותר ב- More Travel For You
השותף מסכים ל"חיוב עצמי ". חשבוניות על שם השותף ייווצרו רק אם השותף מבקש זאת בכתב.
נסיעות נוספות בשבילך מסירות את כל האחריות מול רשויות המס במדינה בה אתה גר.

תשלום התגמול ישולם לכלול אם לפני מועד התשלום סכום העמלה בעסקאות יעלה על הסף של 50 אירו.

תנאי שימוש כללים אלה אינם או נחשבים כאלו שיוצרים יחסי עובד מעביד בין נסיעות נוספות עבורך לבין השותף.

השותף אחראי לתשלום כל המסים עבור תשלומים שבוצעו דרך האתר https://www.moretravelforyou.com/
הערה: העמלות הנ"ל חלות רק על חנות הנסיעות, למעט הפלגות פוננט. אין עמלות על טיסות ומלונות ממנוע החיפוש של דף הבית שלנו.

הקצאת ההסכם

השלוחה אינה רשאית להקצות או להעביר את זכויותיהן או חובותיהן על פי תנאי שימוש כלליים אלה כולן או חלקן לצדדים שלישיים ללא הסכמה מוקדמת בכתב מאת https://www.moretravelforyou.com/ השותף מודה ומקבל כי האתר https://www.moretravelforyou.com/ רשאי להקצות את זכויותיו וחובותיו, ומקבל כי המידע שנמסר על ידי השותף במהלך ההרשמה או נתוני המכירה של השותף ישותף או יועבר לצד שלישי.

זכויות קניין רוחני

השותף אינו רוכש זכויות קניין רוחני, רישיונות או זכויות מכל סוג שהוא במסגרת תנאי השימוש הכלליים הללו, למעט השימוש בקישורים לאתרים מקושרים בהתאם לתנאי השימוש הכלליים הללו.

חוקים עיקריים הניתנים להחלה

הסכם זה יחול על פי חוקי ישראל. במקרה של מחלוקת הנוגעת לכינון, פרשנות וביצוע ההסכם, הצדדים מתחייבים לנסות להגיע להסכם ידידותי. אם הם לא יגיעו להסכם זה תוך שלושים (30) יום מיום ביצועו, המחלוקת תוגש לסמכותו הבלעדית של בית הדין המסחרי המקומי.

Explore our latest tours