תנאי מכירה כלליים

נוסע יקר, ביצוע הזמנתך מהווה אישור מלא לכל התנאים והנהלים המפורטים להלן ולכן באחריותך לקרוא בעיון את תנאי החוזה. ה

התנאים והנהלים המוצגים להלן, הם חלק בלתי נפרד מההזמנה שלך. הכרתם תתרום למימוש ההזמנה שלך על הצד הטוב ביותר.

** שימו לב **

מידע לנוסעים – טיסה ונופש בתקופת הקורונה.

מכיוון שההגבלות והדרישות לגבי חופשה בטוחה מקורונה משתנות ממדינה למדינה וכן משדה תעופה לשדה תעופה ובין חברות תעופה, הנכם מתבקשים לבדוק מראש את ההנחיות לגבי טיסה, חבישת מסכה ותנאי יציאה, חזרה וכניסה מהיעד שלכם. בדקו אילו אישורים אתם צריכים להשיג או אילו טפסים עליכם למלא כדי שההעברה בשדה התעופה תעבור בצורה חלקה ושהחופשה תתחיל בנוחות ובנעימות.

תוכלו להתעדכן באתר משרד הבריאות לגבי התנאים השונים.

תנאים ואחריות:

כללי – להזמין עכשיו. (להלן: " החברה ") משמשת כמקשר ומתווך בין נוסעים ונותני שירותים בארץ ובחו"ל (כגון: חברות תעופה, בתי מלון וכו')

האחריות מוטלת כולה על נותני השירותים הללו, למעט מקרים בהם החברה נושאת באחריות. ביצוע התאמה למבוקש.

החברה אינה אחראית בשום אופן לתקלות הנובעות מביצוע לקוי ו/או חלקי של השירותים המבוצעים על ידי נותני השירותים ו/או כאלו הנובעות מנסיבות שאינן בשליטתה כגון: שביתות, פגעי מזג אוויר, חגים, מלחמות, מגיפות, פשיטות רגל, תקלות טכניות וכו'.

יודגש כי לפני אישור סופי של כל הזמנה על ידי נותני השירות השונים בארץ ו/או בחו"ל, תיחשב ההזמנה להזמנה מותנית עד למועד אישורה הסופי ולפיכך המחויבות היחידה של החברה תהיה המחויבות לביצוע הזמנה.

מוסכם בזאת כי כל טענה ו/או תביעה ו/או תלונה של נוסע כנגד השירותים המוזמנים תובא בפני החברה בזמן אמת ומיד עם היוודע דבר התקלה או בהקדם האפשרי.

החברה תקבל תלונות רק לאחר מימוש החופשה המלאה וחזרת הנוסע לישראל.

תנאי דמי ביטול –

חיובים וביטולים – מחובתו של כל לקוח להתעדכן בתעריף דמי הביטול לכל מוצר ו/או שירות בהתאם לתנאי הספק ו/או בהתאם לתנאים המפורטים להלן.

שימו לב! אם תיאלץ לבטל את ההזמנה שלך, כל ההזמנות כפופות לדמי שינוי ו/או דמי ביטול כמפורט לעיל מרגע ביצוע ואישור ההזמנה בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 :

  1. בעסקת מכר מרחוק, כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן, : הצרכן רשאי לבטל בכתב את העסקה תוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובלבד שהביטול יעשה לפחות 7 ימי עבודה לפני המועד בו אמור השירות להינתן. ₪ לאדם, הנמוך מביניהם. "
  2. בעסקת מכר מרחוק לפי תיקון 47 לחוק הגנת הצרכן : צרכן מגיל 65 ומעלה ו/או אדם עם מוגבלות ו/או עולה חדש רשאי , לבטל את העסקה תוך ארבעה חודשים ממועד ביצוע העסקה ובלבד שהעסקה שנרכשה היא עבורו ו/או עבור מי שעומד בדרישות סעיף 14ג1(ג) לחוק הגנת הצרכן ובלבד שהצרכן הציג אישור מתאים לביטול העסקה לפי סעיף זה. מנוחה לפני המועד שבו אמור היה השירות להינתן ובכתב.

שְׁלִישִׁי. בעסקת מכר מרחוק לרכישת שירותי תיירות הניתנים במלואם מחוץ לישראל : החברה רשאית להציע לצרכן את אותם שירותים כשתי חלופות שעל החברה לחשוף מראש (בשלב השיווק מרחוק ו/או באתר): ראשית – לרבות זכות ביטול – על פי מדיניות הביטולים של נותן השירות (שתגבר על הוראות חוק הגנת הצרכן, גם אם יקבע כי לצרכן לא תהיה זכות ביטול, בדומה לאתרים בינלאומיים).

  1. צרכן רשאי לבטל חוזה, עד 14 יום ממועד פקיעתו עקב פגם או אי התאמה בין השירות שניתן לבין השירות שפרטיו נמסרו לצרכן או עקב אי מתן השירות במועד או כל הפרת חוזה אחרת ללא דמי ביטול.

למען הסר ספק, מובהר בזאת כי האמור בסעיף זה הינו לצורכי מידע בלבד, וכי הנוסח המחייב והמלא של הוראות ביטול עסקאות מכר מרחוק הוא האמור בסעיף 14ג לחוק הגנת הצרכן.

יובהר, למען הסר ספק, כי כל ביטול שנעשה בדמי ביטול מלאים של 100% לא יקנה כל זכות לנוסע, ובכלל זה, זכות להחזר מכל סוג שהוא, למעט החזר בגין מיסי נמל ודמי ביטחון ששולמו במועד הזמנת כרטיסי הטיסה. לבקשת הנוסע, תפנה החברה לחברת התעופה הרלוונטית על מנת לקבל החזר עבור האמור בלבד ועבור הנוסע.

כל דמי ביטול לפי הוראות פרק זה, למעט ביטול מכוח החוק, יחשבו כפיצוי מוסכם, בהתאם להוראת סעיף 15 לחוק החוזים (תרופות), התשל"א-1971.

כל בקשה לשינוי כלשהו, לרבות ומבלי לפגוע בכלליות האמור – שינוי שם, ו/או שינוי תאריך ו/או שינוי יעד ו/או כל שינוי אחר – נחשבת כבקשת ביטול אלא אם צוין אחרת ע"י נותן השירות.

כל ההזמנות כפופות לשינוי או דמי ביטול מרגע אישור ההזמנה על ידי הספק. בהתאם לתעריפי החברה ו/או הספקים השונים, המשתנים לפי כל מוצר וכפי שיפורט להלן, שימו לב כי מוצרי החברה מסומנים באופן בולט באתר:

עמלות על ביטול חבילות נופש ו/או טיסות שכר:

  • מרגע ההזמנה עד 30 ימי עבודה לפני היציאה – 100$ דמי ביטול לאדם.
  • מ-29 עד 14 ימי עבודה לפני היציאה – 50% דמי ביטול לאדם.
  • מ-13 עד 7 ימי עבודה לפני היציאה – 80% דמי ביטול לאדם.
  • מהיום השישי ועד יום העזיבה 100% דמי ביטול.

דמי ביטול לטיסות סדירות / לואו קוסט / ספקי טיסות וחבילות נופש / טיולים מאורגנים אחרים:

  • טיסות בינלאומיות : לפי דמי ביטול של חברות התעופה השונות בתוספת 50$ דמי טיפול לנוסע.
  • טיסות פנים (בחו"ל): מרגע ההזמנה 100% דמי ביטול.
  • כל שינוי בהזמנה לאחר ביצוע ההזמנה כרוך בדמי טיפול/שינוי.

**דמי הביטול הנ"ל לא יחולו על טיולים מיוחדים אשר בגינם יפורטו דמי ביטול ספציפיים כגון, אך לא מוגבל ל: טיולי טבע, טיולים הכוללים שייט, טיולי אקסטרים וכו'.

ימי עבודה: ימים א'-ו' שאינם חג בשעות הפעילות של מוקד שירות הלקוחות.

דמי ביטול לטיולים מאורגנים:

טיסות סדירות :

  • מרגע ההזמנה עד 45 ימי עבודה לפני היציאה 100$ דמי ביטול לאדם.
  • מ-44 עד 30 ימי עבודה לפני היציאה – 25% דמי ביטול לאדם
  • מ-29 עד 21 ימי עבודה לפני היציאה – 40% דמי ביטול לאדם.
  • מ-20 עד 14 ימי עבודה לפני היציאה – 50% דמי ביטול לאדם.
  • מ-13 עד 7 ימי עבודה לפני היציאה – 70% דמי ביטול לאדם.
  • מ-6 עד 3 ימי עבודה לפני היציאה – 90% דמי ביטול לאדם.
  • מיומיים ועד ליום העזיבה 100% דמי ביטול.

טיסות שכר :

  • מרגע ההזמנה עד 30 ימי עבודה לפני היציאה – 75$ דמי ביטול לאדם.
  • מ-29 עד 21 ימי עבודה לפני היציאה – 20% מערך ההזמנה
  • מ-20 עד 14 ימי עבודה לפני היציאה – 50% מערך ההזמנה.
  • מ-13 עד 7 ימי עבודה לפני היציאה – 75% מערך ההזמנה.
  • מ-6 עד 3 ימי עבודה לפני היציאה 90% מערך ההזמנה.

במסגרת כל בקשה לביטול עסקה, מכל סיבה שהיא, על הלקוח לצרף את הפרטים המלאים לרבות שם מלא, תעודת זהות, מספר דרכון, מספר הזמנה ותאריך יציאה

. ביטול הזמנה – יש לוודא כי בקשת הביטול התקבלה וטופלה.

קבלת מסמכי נסיעה ה על הנוסע לבדוק את כל מסמכי הנסיעהמיד עם קבלתם ולוודא כי כל המסמכים הרלוונטיים אכן נמצאים בידיו (כגון כרטיסי טיסה, שוברי מלון, העברות, השכרת רכב ועוד) בנוסף, יש לוודא שכל הפרטים הרשומים בהם תואמים בדיוק את פרטי ההזמנה והנוסעים.

לתשומת לבך, מימוש ההזמנה ומתן השירותים שהוזמנו על ידי החברה מותנים בקבלת מלוא התשלום עבור ההזמנה על ידי החברה לפני מימוש ההזמנה. החברה לא תספק כל מוצר ו/או שירות אלא לאחר קבלת מלוא התשלום עבורו בכל מקרה ובכל הנסיבות.

ביצוע הזמנות המערבות צד שלישי מובהר כי כאשר ההזמנה מתבצעת מול צד שלישי כלשהו (כגון סוכנות נסיעות, אתרי מסחר מקוונים, אתרי השוואת מחירים וכדומה) ולא מול החברה ישירות, החברה אינה אחראית למידע המועבר בין הצד שלישי לנוסע ולהיפך. במקרה שהצד השלישי לא העביר לחברה את כספי הנוסע מכל סיבה שהיא, לא תהיה לנוסע כל טענה כלפי החברה בעניין האמור. למען הסר ספק, החברה אינה מחויבת לספק שירותים או מוצרים כלשהם (גם במקרה בו החברה שלחה לנוסע "אישורי הזמנה", "שוברים", "כרטיסי טיסה" וכדומה), אלא לאחר קבלת מלוא התמורה עבור שירותים או מוצרים אלו ישירות מהנוסע או מצד שלישי שדרכו בחר הנוסע לבצע את ההזמנה.

כוח עליון – החברה תהיה פטורה מאחריות כלפי הנוסעים בכל הקשור בביטול ו/או שינוי בתכנית הנופש בכל עת אשר נגרם במישרין ו/או בעקיפין מכוח עליון, שביתות, סגרים, מהומות, שריפות, שיטפונות, פגעי מזג אוויר, התקוממות אזרחית, מלחמה, מבצע צבאי, פלישה, מרידות, מגיפות, מחלות, חרמות, מעצרים, פשיטת רגל ו/או חדלות פירעון ו/או הפסקת פעילות של מי מנותני השירותים, תקלות טכניות ו/או כל נסיבות אחרות הקשורות בכוח עליון ואשר אינן בשליטת החברה בין אם הן צפויות ובין אם הן בלתי צפויות.

מזג אוויר – החברה אינה יכולה לערוב לתנאי מזג אוויר מסוימים שישררו במהלך החופשה.

ביטוח שימו לב, ההזמנה אינה כוללת ביטוח מכל סוג ולכן על הנוסע לרכוש בהקדם האפשרי ביטוח מתאים, מקיף ורחב בהתאם לצרכיו, לרבות פוליסת ביטוח רפואי, ביטוח אישי וביטוח נסיעות לחו"ל. מומלץ מאוד (!) לרכישת פוליסת ביטוח נסיעות הכוללת גם סעיף ביטול טיסה מכל סיבה שהיא וכן ביטוח מטען (מזוודות) מיד לאחר ביצוע ואישור ההזמנה. אם בוחר הלקוח לא לרכוש ביטוח, תחול האחריות הבלעדית על הלקוח.

יובהר כי חברתנו אינה חברת ביטוח ולכן, לייעוץ אישי לאחר אישור ההזמנה האמורה

דרכונים ואשרות כניסה למדינה זרה –באחריות הלקוח להצטייד בדרכון ישראלי בתוקף לשישה (6) חודשים לפחות, מיום החזרה לישראל, הדרכון יהיה שלם, ללא כל קרעים או כתמים. בנוסף, יש להצטייד באשרות כניסה (ויזה) מתאימות בהתאם למדינת היעד. (ובכלל זה, מדינות שמהן יוצאות טיסות "קונקשיין".)

כמו כן, מחובתו של הלקוח לציין בפני החברה האם יש לו דרכון זר שאינו ישראלי לצורך התאמת המידע הדרוש לכניסה למדינה זרה. הכניסה למדינות שונות היא בהתאם לדרכון שבידי הנוסע, חוק המדינה עשוי להשתנות מעת לעת.

הטיפול בדרכון, בויזה וכדומה הינו באחריות הנוסע בלבד.

על פי הנחיות משרד הפנים, נוסע המחזיק בדרכון ישראלי או תעודות נסיעה ישראליות חייב לצאת באמצעותן מהארץ, גם אם יש בידו דרכון אחר שאינו ישראלי.

באחריותו של כל לקוח למסור את כל המידע שברשותו, על מנת לוודא שלא חלה עליו כל הגבלה ו/או מגבלה חוקית לצאת מגבולות הארץ. באחריות הלקוח לוודא שהדרכון שלו בתוקף, ושיש בידו את כל האישורים ואשרות הכניסה הנדרשות לטיול.

טיסות טיסות עשויות להיות גם טיסות שכר ו / או טיסות סדירות, או טיסות לואו קוסט או טיסות מטעם ספקי טיסות אחרים. פרטיהן עשויים להשתנות מעת לעת בהתאם לדרישות חברות התעופה ו/או שדות התעופה השונות ו/או עקב אילוצים בלתי צפויים כגון תקלות טכניות, גם לאחר ביצוע ההזמנה, לרבות מבחינת זמני המראה, מסלולי טיסה ופרטים של חברת התעופה המפעילה את הטיסה בפועל. באחריות הלקוח לוודא האם חלו שינויים בפרטי הטיסה ולהשאיר פרטי התקשרות לצורך עדכון על שינויים, כל עוד אלו מסופקים על ידי חברת התעופה.

אנו מפנים את תשומת לב לקוחותינו לחוק שירותי תעופה, לפיו רשאים המוביל או המוביל האווירי לבטל את כרטיס הטיסה, ובלבד שיודיע על כך ללקוח לא פחות מ-14 יום לפני מועד הטיסה.

האחריות להובלת הנוסעים בפועל ולכבודם חלה על חברת התעופה (להלן: " מוביל אוויר " ו/או " מפעיל טיסה ". "), לרבות עקב עיכובים, שינויים, ביטולי זמני טיסות עקב נסיבות שאינן בשליטת החברה. החברה מתחייבת להודיע לנוסע על כל שינוי ו/או עדכון, ככל שהובא לידיעתה מראש וככל שהנוסע אכן השאיר פרטי התקשרות מלאים לאיש הקשר.

המוביל האווירי רשאי ללא הודעה מוקדמת, להשתמש במובילים או בכלי טיס, ובמקרה הצורך לשנות או לגרוע כל מקום חניה המצוין בכרטיס. לוחות הזמנים עשויים להשתנות ללא הודעה מוקדמת. חוקים אלו מאפשרים לחברות תעופה ו/או לחברה, בהתאם לשיקולים מקצועיים ותפעוליים, לבצע שינויים במועדי היציאה ו/או הנחיתה, בשדות התעופה להמראה ו/או לנחיתה וכן לבצע נחיתות ביניים לפי הצורך. כל זאת ללא הודעה מוקדמת.

בקשות מיוחדות – החברה תעביר לספקיה כל בקשה מיוחדת של הנוסע [לדוגמה, אך לא מוגבל ל: ארוחות מיוחדות בטיסה, מושבים במטוס, כסא גלגלים, קורקינט, ציוד מיוחד לתינוקות, סוג המיטות, מחוברות ו/או מחוברות. חדרים, VIP ], אך היא איננה מתחייבת כי הבקשה תתקבל, אלא אם מדובר בבקשה מהותית של הלקוח בשל צרכיו המיוחדים וכתנאי להזמנה, ואשר אושרה על ידי הספק בשלב אישור ההזמנה.וצוינה במפורש בכרטיס הטיסה ו/או פרטי ההזמנה.

הארוחות הניתנות בטיסות, ככל שהן מסופקות, הן באחריותו הבלעדית של המוביל האווירי.

חברתנו איננה יכולה להתחייב לספק מזון מיוחד (כשר, צמחוני, טבעוני וכדומה), גם אם המזון הוזמן מראש על ידי הנוסע. יובהר כי הבקשות מועברות ישירות לחברות התעופה , המזון המבוקש באחריות הבלעדית החברה אינה אחראית על נהלי אבטחה ו/או בטיחות ו/או עלייה למטוס, החלים בשדות התעופה וחברות התעופה השונות בעולם. מוצרי חשמל, מצלמות, מוצרי טואלטיקה וכו'. הרשימה לעיל היא רק דוגמה ואינה רשימה ממצה.

צ'ק אין בשדה התעופה – חובה לבצע צ'ק אין בנקודת הצ'ק אין של חברת התעופה בשדה התעופה ובטרמינל הרלוונטיים הן בארץ והן בחו"ל 3 שעות לפני מועד ההמראה והכל כמפורט בכרטיסי הטיסה עצמם.

אישור על טיסה חזרה – עליך לאשר את הטיסה חזרה 72 שעות לפני תאריך החזרה. בהתאם לפרטים בכרטיס הטיסה ולוודא שאין שינוי בערב שלפני הטיסה חזרה.

פרטי התקשרות – הנוסע אחראי למסור פרטי התקשרות לרבות מספר טלפון בחו"ל או אמצעי תקשורת אחרים כגון דואר אלקטרוני, הודעות וואטסאפ זאת על מנת שיוכל לקבל הודעות ועדכונים חשובים בנוגע להזמנתו לרבות שינויים בתאריכים ולוודא שניתן להשיגו באמצעות מספר הטלפון הזה.

כבודה – הובלת כבודה ומטען הינה באחריותה הבלעדית והמלאה של חברת התעופה המבצעת בפועל את ההובלה האווירית, לרבות עקב אובדן ו/או איחור ו/או כל נזק שייגרם למטען וכדומה.

במקרה של אובדן ו/או נזק למטען שלך, עליך לפנות מיידית לנציג חברת התעופה אשר ייצור קשר עם משרד סוכן התחבורה (שירותי הקרקע) באולם שדה התעופה וידאג למלא טופס תלונה מלא בגין אובדן/נזק למטען ולשמור עותק .

מובהר בזאת כי החברה איננה אחראית לחיוב עבור כבודה ו/או משקל עודף. על הנוסע להתעדכן בנהלי חברת התעופה הרלוונטית.

שימו לב כי תעריפי כבודה ו/או כל שירות אחר בעת ביצוע הובלה אווירית נגבים בהתאם למדיניות חברת התעופה. חברות התעופה עשויות לגבות תוספת עבור משקל עודף לרבות כבודת יד לפי תעריף שנקבע על ידן ולפי שיקול דעתן הבלעדי.

העברות -העברות הנוסעים משדה התעופה למלון ובחזרה (בחבילות בהן קיים שירות הסעות בלבד) יתבצעו באופן מרכזי באוטובוס אשר ברוב היעדים משמש מאסף במסלול קבוע בין המלונות השונים, ולכן, הנסיעה עשוי להתעכב ו/או להתארך עקב המתנה לכל הנוסעים ו/או איסוף הורדת נוסעים בבתי מלון שונים. ההעברות הן באחריות המוביל המקומי ובמקרה של בעיה, יש ליצור קשר עם נציג של המוביל המקומי אשר ממתין לכל הנוסעים בשדה התעופה.

נציג –בחלק מאזורי הנופש ישנם נציגים ישראלים המועסקים על ידי הסוכן המקומי. הנציגים עושים ככל יכולתם לפגוש את הנוסעים במהלך חופשתם ולספק להם מידע על סיורים המאורגנים על-ידי הסוכן המקומי ואנו איננו אחראים למצב שבו הנציג אינו מצליח לפגוש את כלל הנוסעים, ולמעט העברות לבתי המלון ובחזרה, איננו אחראים לפעילותם של הנציגים. מספר הטלפון של הנציג מטעם הספק המקומי מופיע על גבי השובר וניתן לפנות אליו בכל שאלה.

סיורים לבחירה – נמכרים ומבוצעים על ידי משרדים מקומיים ו/או נציגים מטעמם. ולחברתנו אין חלק ו/או אחריות בכל הקשור אליהם. סיורי בחירה מותנים במספר מינימלי של משתתפים ולכן יתכן שסיור בחירה מסוים יתבטל למרות שכבר התבצע רישום לסיור.

מונה הימים: בספירת הימים, יום היציאה מישראל ויום החזרה אליה מחושבים כימים חלקיים בלבד. זמני היציאה וההגעה מ/אל ישראל נמצאים בידי חברת התעופה ואיננו מתחייבים להשלים את הימים במלואם.

בתי מלון הנוהג המקובל בכניסה ויציאה מבתי מלון בחו"ל הוא כדלקמן: צ'ק אין משעה 14:00 וצ'ק אאוט עד 12:00 בצהריים. רמת המלונות והדירוג שלהם נקבעים על ידי משרד התיירות המקומי בכל מדינה ומדינה. חלק מהשירותים שמציע המלון הינם עונתיים ואינם זמינים בכל ימות השנה. הנהלת המלון רשאית בכל עת לסגור זמנית כל אחד מהמתקנים או להפסיק לספק שירות כלשהו וחברתנו לא תישא באחריות למצבים אלו. החברה אינה אחראית להליכי שיפוץ ובנייה במלון ובסמוך לו. ברוב המלונות נדרשת תוספת תשלום בעבור שירותים מיוחדים ועבור שימוש במתקנים מיוחדים, כגון: סאונה, חדר כושר, מגרשי טניס, שמשיות, מגבות בבריכה וכדומה. החברה לא תקבל תלונות במקרים של דרישת תשלום במלון. בבתי מלון בחלק ממדינות העולם נגבים מיסים מקומיים / מיסי לינה , אלו הם מיסים המשולמים ישירות במלון על ידי הנוסע ובהתאם להחלטת הרשויות המקומיות.

החברה אינה אחראית לתפעול היומיומי של המלון, לרבות תקינות מערכותיו, נהלי ניקיון החדרים, תפריט חדר האוכל ושעות פעילותו, שעות פעילות מיזוג אוויר וכדומה.

כל הפרטים המפורסמים אודות המלון, לרבות תיאורו, מתקניו, תמונותיו וכדומה, מפורסמים מטעם המלון עצמו והחברה אינה אחראית לפרסומים אלו.

הגעה מאוחרת – במידה והנוסע מתכוון להגיע למלון לאחר השעה 18:00, יש להודיע על כך מראש בעת ביצוע ההזמנה [במידה ולא ניתנה הודעה מוקדמת, החברה לא תישא באחריות אם לא יישמר חדר לנוסע ].

מיזוג אוויר – אנו מצהירים בפניכם במפורש כי הפעלת מיזוג אוויר איננה באחריותנו וכי איננו יכולים לשאת באחריות כלשהי להפעלתו גם אם מצוין בתיאור המלון כי המלון מצויד במערכת מיזוג אוויר. הפעלת המיזוג היא בשליטת בתי המלון בלבד.

"הכול כלול" –לכל מלון מדיניות "הכל כלול" משלו ובחלק מהמלונות נדרשים הנוסעים בתשלום נוסף עבור חלק מהשירותים, המשקאות והאוכל ולכן על הנוסע לוודא מראש ולפני ביצוע ההזמנה כי מדיניות המלון היא לשביעות רצונו ובהתאם לצרכיו.

מיקום חדרים במלון- הזמנות מתבצעות עבור חדר במלון בלבד. לאנוכל להבטיח מראש חדר הממוקם לפי דרישת הלקוח, לא בקומה הרלוונטית ולא בצד המבוקש ו/או קבלת דלת מקשרת ו/או עם נוף כזה או אחר ו/או עם מרפסת ו/או חדרים צמודים וכן הלאה. בחלק מהמלונות ישנם אגפים שונים בנוסף לבניין הראשי, וילות או בונגלוס המהווים חלק בלתי נפרד מהמלון, החברה איננה יכולה להבטיח שכל הנוסעים ישהו בבניין הראשי. כמו כן, במידה והוזמנו מספר חדרים על ידי הלקוח, החברה אינה יכולה להבטיח שכל הנוסעים יתארחו בקרבת מקום זה לזה ואף לא באותה קומה ו/או אגף.

חדרים זוגיים – ברוב המלונות בחדרים הזוגיים יש מיטות נפרדות. לא ניתן להבטיח מיטה זוגית מראש גם אם מוגשת בקשה מראש.

חדרים לשלושה או ארבעה אורחים – במקרה של הזמנת חדר ליותר משני אנשים, יתכן שתווסף מיטה מתקפלת או מיטות נוספות לחדר זוגי, ולא נוכל להבטיח חדר גדול יותר.

בקשות מיוחדות במקרה של בקשה מיוחדת מהנוסע, לרבות לגבי קבלת חדר כזה או אחר ו/או כל בקשה אחרת מהנוסע לגבי חופשתו, מתחייבת "החברה" להעביר את הבקשה לנותן השירות, אבל לא תהיה כל מחויבות למלא את בקשת הלקוח. וה לנוסע הובטח בכתב ומראש בעת אישור ההזמנה כי בקשתו תכובד .

ארוחת בוקר – המחירים במדינות אירופה כוללים ארוחת בוקר קונטיננטלית[unless otherwise stated] . אנו לא מתחייבים שארוחת הבוקר תסופק בחדר האוכל של המלון. נדגישכי במקרה של ארוחות במלון שלא מומשו במסגרת חבילת הנופש עקב שינוי בזמני הטיסה – לא יינתן החזר בגינן. נוסעים המגיעים למלון לאחר שעת סגירת חדר האוכל יקבלו לעיתים ארוחה קרה בחדר האוכל ו/או בחדרים.

תפוסת יתר של במלון – ייתכנו מצבים בהם המלון יהיה צפוף יתר על המידה ועל פי כללים בינלאומיים לא ניתן לפנות חדרים גם אם התקבל אישור לכך מראש. חלופה המדורגת באותה רמת תיירות של המלון שהוזמן על-ידי הנוסעים. האחריות לכך, לרבות העברה למלון החלופי, חלה על הנהלת המלון ו/או הסוכן המקומי. יובהר כי ככל שיש לנוסע טענות בנוגע למלון החלופי שסופק לו – עליו לפנות באופן מיידי ובזמן אמת לסוכן הנסיעות מטעמו ו/או לנציגי חברתנו על מנת שיוכלו לסייע לו באופן מיידי.

שערי חליפין: התעריף שישולם יהיה על פי שער חליפין גבוה של המטבע הנקוב ביום החיוב בפועל על ידי החברה. במקרה של תנודות משמעותיות בשערי החליפין של המטבעות המשמשים בחבילה, טרם ביצוע התשלום המלא, החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את מחיר החבילה בהתאם.

אזהרות מסע : אנא בקרו באתר משרד החוץ כדי להתעדכן באם קיימות אזהרות מסע למדינת היעד שלך

חיסונים ותרופות: על הנוסע מוטלת החובה לברר עם הרופא המטפל ו/או גורמים מוסמכים אחרים האם יש צורך לבצע חיסונים כלשהם ו/או ליטול תרופות כלשהן והכל בהתאם למדינת היעד, אופי הטיול והמצב האישי, הפיזי והבריאותי של הנוסע.

עם התקשרות הנוסע עם החברה, מחויב הנוסע לקרוא את מסמך התנאים הכלליים על כל סעיפיו.

Explore our latest tours