פארקים טבעיים בסרי לנקה

בניגוד לאמונה הרווחת, וגם אם סרי לנקה היא אי באוקיינוס ההודי, טיול לסרי לנקה הוא לא רק שהייה על חוף הים, הרחק ללא יוצא מן הכלל.

סרי לנקה היא אי הידוע במגוון הביולוגי יוצא הדופן שלו. באי ציילון זה יש שפע של פארקים לאומיים בהם תוכלו להתפעל מהחי והצומח המדהימים.

רוצים הרפתקאות? צמאים לטבע? רוצים להכיר מקרוב חיות בר? אל תחמיצו את הפארקים הלאומיים היפים ביותר בסרי לנקה.

ל-BOOKNOW יש את מסלולי הטבע הטובים ביותר עבורכם, לחצו כאן:

הפארק הלאומי וילפאטו

הפארק הלאומי וילפאטו (Wilpattu National Park), הממוקם על החוף המערבי של האי, אידיאלי לחופשות משפחתיות בלתי נשכחות. הפארק הלאומי הזה, שעדיין נשמר מתיירות המונית, משתרע על שטח ניכר של 1320 קמ”ר. הרהר באגמי המים המתוקים המקיפים את הפארק הזה עם המערכת האקולוגית המדהימה שלו. עם ילדיכם, תוכלו להתפעל מבעלי החיים השונים המוגנים על ידי הפארק הלאומי הזה. בפרט, תוכלו למצוא אנפות אפורות, קורמורנים אך גם צבאים רדודים ופנתרים מנומרים. הפארק הלאומי הזה ידוע גם כביתו של הפיתון, הנחש הארוך ביותר באי, למחפשי ריגושים.

הפארק הלאומי קומאנה


הפארק הלאומי קומאנה ידוע במיוחד בזכות חיי הציפורים יוצאי הדופן שלו. בין היתר, אתה יכול להרהר ציפורים ימיות שכשוכית. ממוקם דרומית מזרחית לקולומבו, הפארק הלאומי קומאנה גובל בפארק הלאומי יאלה. הרבה פחות תיירותית, אין לה מה לקנא בשכנתה. הפארק מוקף ביובש טרופי. עם בני משפחה או חברים, תוכלו לצפות בצמחייה העבותה של הפארק הלאומי קומאנה. ולאוהבי בעלי החיים, אל תחמיצו את הפילים הסרי לנקים הנוהרים בפארק הלאומי הזה עם המגוון הביולוגי יוצא הדופן שלו.

הפארק הלאומי אודוואלאווה

אידיאלי עבור ספארי משפחתי, הפארק הלאומי Udawalawe ימשוך צעירים ומבוגרים כאחד! ממוקם בדרום המדינה, הפארק הלאומי הזה ידוע בזכות החי והצומח הנדירים להפליא שלו. הפוך את הטיול שלך לקסום על ידי מפגש עם תאואי מים ופילים מקסימוס, פילים נהדרים מאסיה. שמורה עצומה זו משתרעת על פני יותר מ -300 דונם ונראית כמו סוואנה אפריקאית. בפארק מבקרים בדרך כלל בג’יפים. זוהי הזדמנות להכיר לילדיכם את המגוון הביולוגי העצום של סרי לנקה! אין צורך לנסוע לאפריקה כדי לגלות פלאים כאלה.

גן לאומי מינריה

ממוקם בצפון האי, הפארק הלאומי מינריה הוא שמורה מאוד בסרי לנקה. מוקף באזורים יבשים, הפארק הלאומי הזה תופס כמעט 9000 דונם! הפארק הלאומי מינריה, הידוע בהיותו ביתם של אינספור מינים של בעלי חיים, ישמח צעירים ומבוגרים כאחד! עצרו והתפעלו ממשפחות הפילים המרשימות שמתאספות לעתים קרובות עם שחר. בג’ונגל או על שפת האגם, הפכו את שהייתכם לקסומה על ידי מפגש עם קופי מקוק ותאואים. בכמה מילים, גלו את ההרפתקה בפארק הלאומי הזה לספארי אסייתי בלתי נשכח! הכינו את המצלמות!!

הפארק הלאומי יאלה


הדרך הטובה ביותר לראות את הפנים האמיתיות של הזהב הירוק של סרי לנקה היא לחוות את הטבע המלכותי של הפארקים שלה. זה של יאלה הוא אידיאלי. זהו השני ברשימת הפארקים הגדולים באי. מקלט אמיתי של מגוון ביולוגי, המקום הזה מבטיח לכם חווית גילוי סנסציונית וייחודית. החי, הצומח, האגמים והמתחמים הדתיים יאירו את הביקורים והספארי שלכם. בנוסף, המקום הזה אוסף מספר רב של נמרים ופילים. צאו לטיול כזוג או כמשפחה בחיפוש אחר בעלי החיים המדהימים האלה!
בהיותו אחד הפארקים הגדולים ביותר בסרי לנקה, זה נורמלי לזהות אינספור מיני חיות בר, כולל כמה אנדמיים. כוכב השמורה נותר הנמר. תועדה שם אוכלוסייה גדולה, בעיקר בגוש 1. אבל זה לא תמיד קל לפגוש אחד במהלך ספארי. עם זאת, גן העדן הטרופי הזה הוא לא רק ביקר עבור חתול מנומר זה. יש גם הרבה בעלי חיים מעניינים.
שמורת יאלה קבעה את שעות הפתיחה שלה מ-6:00 בבוקר עד 18:00 בערב. הזמן הטוב ביותר ליהנות מהמקום הזה הוא בסביבות 6 בבוקר, כשהוא נפתח, ובסביבות השעה 14:00. בזמנים אלה בעלי החיים יוצאים לשתות ממאגרי המים שלה. באשר למשרדו, הצוות מקבל את כל המבקרים בין השעות 9: 00-18: 00.
מקום זה מחיל סגר שנתי שיטתי הנמשך מ -1 בספטמבר עד 15 באוקטובר (בלוק 1 ו -2).
· הספארי מתבצע בג’יפ בלבד, חצי יום או יום שלם.
· למען השימור נקבעו כללי ביקור: איסור על האכלת בעלי החיים, איסור על פלאש במצלמות, איסור על סיגריות, הכנסת טלפונים למצב שקט, איסור על שימוש בחומרים רעילים, איסור על אכילה מחוץ לאזורים ייעודיים ולא על הבאת מזון בעל ריח חזק, איסור על נטילת וצריכת חומרים אסורים, איסור על כלי נשק או להבים, לצאת ממכונית במהלך ספארי, לזרוק זבל לכל מקום.
תנאים אלה חייבים להישמר בקפידה תחת עונש של קנס או אפילו מאסר.
רוצים לגלות את ארץ האושר?
רוצים לדעת כמה תעלה לכם הטיסה שלכם לסרי לנקה, לחצו כאן:
רוצה לדעת מהם המקומות היפים ביותר לבקר בהם בסרי לנקה?
עדיין קצת סבלנות, המאמר הבא יהיה מוכן בקרוב!!

כתיבת תגובה

הערה: הערות באתר משקפות את דעותיהם של מחבריהם, ולאו דווקא את השקפותיו של פורטל האינטרנט bookyourtravel. הנכם מתבקשים להימנע מעלבונות, קללות והבעה וולגרית. אנו שומרים לעצמנו את הזכות למחוק כל הערה ללא הודעה והסברים.

כתובת האימייל שלך לא תפורסם. השדות הנדרשים חתומים עם *