סרי לנקה, ארץ יוצאת דופן

סוכנות הנסיעות שלנו מדברת על סרי לנקה כבר חודשים רבים.
כבר יותר מ-3 שנים שאנחנו שולחים תיירים ישראלים לגלות את המדינה הנפלאה הזו.
חלק מלקוחותינו נתנו לנו רעיון לסיסמה: “סרי לנקה, ארץ האושר”.
אבל לפני פיתוח כל מה שיש למדינה הנפלאה הזו להציע, הרשו לנו לתת לכם מצגת קצרה.

מה אם נתחיל עם תמונות יפות?

מדרום-מזרח להודו, כמו טיפת מים בעוצמתו של האוקיינוס, סרי לנקה ניצבת בגאון. כמו עוף החול, הוא קם מאפרו ומשאיר אחריו שלושים שנות מלחמת אזרחים וזיכרון כואב מהצונאמי של 2008.
כיום, זוהי אומה פתוחה לנסיעות, מוכנה לנוע קדימה וגאה במגוון התרבותי שלה.

הוא מקבל בברכה תיירים מכל רחבי העולם, בסביבה אקזוטית ואקזוטית. מטעי תה, ניחוחות מתוקים של תבלינים, מקדשים בני מאות שנים וגנים תלויים הם כולם דימויים שעולים בראש כאשר מזכירים את ציילון העתיקה.
אבל מעבר לקלישאות, בואו נדבר יחד על המציאות של המדינה יוצאת הדופן הזו.

מיקום גיאוגרפי אידיאלי, קרוב לדרום הודו ולמלדיביים.
אקלים המתאים לנסיעות 11 חודשים מתוך 12. סרי לנקה היא אי באוקיינוס ההודי, ולאלו מכם שאי פעם הזדמן להם לרחוץ באוקיינוס ההודי, אתם מבינים בדיוק את האושר… לאחרים, קצת יותר סבלנות, אנחנו נגרום לכם לרצות לגלות את המדינה הקסומה הזו.

מידע נוסף על מזג האוויר בסרי לנקה על ידי לחיצה כאן

מעבר לחופים הפראדיזיים, הנופים עוצרי הנשימה, הגסטרונומיה שלא תשכחו לעולם (המטבח הסרי לנקי הוא מטבח יוצא דופן), בעלי חיים שתפגשו שם כמו בפארק יאלה, או עדיין במיריסה, בעל אופי ירוק, בואו נעורר עכשיו את הדברים החשובים ביותר שתפגשו בסרי לנקה, העם הסרי לנקי, ותרבות אבותיהם:

סרי לנקה היא מדינה עשירה מאוד מבחינה תרבותית. באמצעות מעגלים המשלבים את ערי הדגל שלה, המבקרים יכולים לטבול את עצמם בצורה הטובה ביותר בתרבות יוצאת דופן זו. סרי לנקה היא חברה רב תרבותית, ותושביה סובלניים מאוד כלפי הסרבול הבלתי רצוני של עולים חדשים שעדיין אינם מכירים את המסורות המקומיות בקצות אצבעותיהם. עם זאת, יש לכבד כמה כללים פשוטים, כגון תמיד להישאר לבוש כראוי או לתת או לקבל ביד ימין.

מידע נוסף על הטיול הבא שלכם לסרי לנקה לחצו כאן
https://booknow.co.il/en/ חופשה בסרי לנקה/

במדינה זו, אין זה מפתיע למצוא מידה אינטנסיבית מאוד של פעילות, הן ברמה התרבותית והן באירועים חגיגיים. שיא עונת התיירות עולה בקנה אחד עם אירועים מרכזיים, כגון פסטיבל גאלה ספרותי המפגיש סופרים אסיאתיים ואירופאים במשך חמישה ימים במחצית השנייה של ינואר. מפורסם מאוד, אירוע זה מושך שמות גדולים בספרות.

באשר לעם בסרי לנקה, האמינו בחוויה שלנו, הם עם חם ומסביר פנים. הסרי לנקי יהיה מוכן לבזבז את יומו כדי לעזור לך, להדריך אותך, הסרי לנקי חם, ידידותי, העם הסרי לנקי הוא פשוט עם יוצא דופן

סרי לנקה מכונה “הדמעה של הודו”, בגלל צורתו של האי, וקרבתו להודו. לעזוב את הארץ הזאת, אחרי הביקור שלך, גם לך יהיו דמעות בעיניים.

איך לא להתפעל מחופי מיריסה: חוף אהוב על תיירים ומקומיים כאחד, סהר חול זה נראה כמו גן עדן אמיתי עלי אדמות. זהו המקום האידיאלי לבוא ולשכלל את השיזוף שלך ליום או אחר הצהריים. תוכלו אפילו לצפות בלווייתנים מרחוק, אז הביאו זוג משקפות

או אלה של טנגלה. החוף הזה שווה את המעקף בגלל יופיו של החוף, יותר מאשר לשחייה מכיוון שהמים לפעמים גסים. סרט חול זה משתרע עד כמה שהעין יכולה לראות עם המנגרובים הנשגבים והפרחים הטרופיים שלו.

ברי המזל יקבלו הזדמנות יוצאת דופן לחזות בבקיעת ביצי צבים, רגע קסום המפתה ילדים ומבוגרים כאחד.

בטנגלה אנו ממליצים בחום על מלון Anantara Tangallé:
https://www.anantara.com/en/ שלום-מקלט-טנגלה

להאמין שהקב”ה בכבודו ובעצמו עיצב את אתר הנופש המופלא והמפואר הזה.

זה ייקח יותר מדי זמן לסיים על סרי לנקה במאמר אחד, אז אנחנו הולכים לישון וכבר לתת לך את התוכנית של המאמר הבא על סרי לנקה: “פארקי הטבע של סרי לנקה”

בינתיים, לחץ למטה כדי לגלות את מחיר הטיסות היוצאות ממדינתך

https://booking.booknow.co.il/ en/

בחירת הטיסה שלכם תאפשר לכם להמתין טוב יותר, בזמן ההמתנה לכתבה הבאה

כתיבת תגובה

הערה: הערות באתר משקפות את דעותיהם של מחבריהם, ולאו דווקא את השקפותיו של פורטל האינטרנט bookyourtravel. הנכם מתבקשים להימנע מעלבונות, קללות והבעה וולגרית. אנו שומרים לעצמנו את הזכות למחוק כל הערה ללא הודעה והסברים.

כתובת האימייל שלך לא תפורסם. השדות הנדרשים חתומים עם *